Movehome
Du använder en gammal webbläsare.
Vi rekommenderar att du byter till Google Chrome för att webbplatsen ska fungera bra.
logo

    Jobba hos oss

    Årligen skapar Trivselhus hem åt hundratals nöjda kunder. Att jobba hos oss innebär att du blir en viktig del i den processen. Med grundläggande värderingar som kvalitet, kunskap, kreativitet och innovation jobbar vi framåt mot samma mål – nöjda kunder. Så snart vi har en ledig tjänst publicerar vi informationen på den här sidan.

    Hussäljare Halland

    Vi söker nu en säljagent som vill bli en del av ett vinnande team på en tillväxtresa! Detta är ett perfekt tillfälle för dig som vill arbeta i eget företag med att förverkliga husdrömmar. Som säljagent för Trivselhus har du ett stimulerande och skapande arbete där kontakten och kommunikationen mellan säljare och kund är a och o. Vi på Trivselhus sätter kunden i centrum och din roll som säljare blir därför att vägleda och inspirera våra kunder hela vägen hem.

    I ditt uppdrag ingår att bearbeta din lokala marknad för att skapa en bred kännedom om Trivselhus inom ditt distrikt. Bra bostadsort för rollen är därmed inom eller nära din region Halland. Förutom att uppsöka nya kunder, skapar du nya möjligheter till försäljning av Trivselhus, exempelvis genom samarbete med markägare och fastighetsmäklare. Du jobbar proaktivt och skapar aktiviteter genom medverkan på event, husvisningar och bomässor. I rollen agerar du även projektledare och följer kunden i processen fram till dess att en byggledare från oss tar över.

    Läs mer om tjänsten och ansök här

    Spontanansökan

    Finns det ingen ledig tjänst utannonserad hos Trivselhus just nu? Eller hittar du inte den där tjänsten som skulle passa dig bäst? Skicka in en spontanansökan så kontaktar vi dig om en lämplig tjänst blir aktuell. Vi sparar alla spontanansökningar i sex månader. Är du fortfarande intresserad av att arbeta hos oss efter den tiden kan du skicka in en ny ansökan.

    Maila spontanansökan till oss

    Våra medarbetare

    Vi tar vårt ansvar som arbetsgivare på stort allvar och försöker på många olika sätt skapa goda, sunda och stimulerande arbetsförhållanden. Vi tror att det är så vi får medarbetarna att trivas och fortsätta att utvecklas under hela sin anställningstid.

    Vi vill att våra medarbetare ska må bra och trivas hos oss! Stort fokus läggs därför på våra medarbetares arbetsmiljö, hälsa och säkerhet samt kompentensutveckling.

    • Trivselhus erbjuder alla sina nyanställda introduktionsdagar för att lära känna verksamheten och dess medarbetare samt för att förstå helheten i företagets alla flöden. Det är viktigt att redan under sin introduktion får ta del av våra värderingar, vår kultur, vår vision, våra gemensamma mål och mycket mer. Tillsammans skapar vi engagemang och lyhördhet som är en förutsättning för att medarbetare ska trivas och för att upprätthålla ett välmående företag med god lönsamhet
    • Vi erbjuder våra medarbetare kompetensutveckling genom utbildningar, erfarenhetsutbyte och lärande i eget arbete. Vi säkerställer även att våra chefer och ledare får utbildningar inom ledarskap och arbetsmiljö, men även den kompetensutveckling som krävs för att kunna möta framtidens alla utmaningar.
    • Tillbud, arbetsskador och sjukfrånvaro följs upp systematiskt för att skapa en god arbetsmiljö och vi har ett nära samarbete med företagshälsovården för att jobba förebyggande med frågor inom arbetsmiljö och hälsa.
      Självklart har vi nolltolerans mot all form av mobbing och trakasserier och vi genomför aktiviteter för att upprätthålla goda värderingar och ett positivt agerade mot varandra, dvs mot medarbetare, kunder och andra samarbetspartners.
    • Vår utgångspunkt i arbetet med jämställdhet och mångfald är att alla medarbetare har samma rättigheter, möjligheter och skyldigheter inom alla områden. Jämställdhet och inkludering är ett förbättrings- och kvalitetshöjande arbete som leder till ökad effektivitet, produktivitet och lönsamhet.

    Varje ny medarbetare genomgår dessutom en obligatorisk utbildning i vår uppförandekod. Det ger våra medarbetare relevant kompetens och medvetenhet inom hållbarhetsområdet för att på så vis kunna genomföra sina arbetsuppgifter med hänsyn till miljö och människa.

    Många kompetenser

    Som arbetsgivare kan Trivselhus erbjuda en bred palett av yrken, många vid vårt huvudkontor i Landsbro, men även vid något av våra försäljningskontor runt om i landet.

    Här är några exempel på viktiga länkar i vår starka kedja:

    Byggledare – att ansvara för färdigställande av husen. Genom nära samarbete med utförande entreprenörer säkerställs att god kvalitet och tidplaner hålls. Byggledaren besöker regelbundet byggplatser och representerar vid besiktningar.

    Entreprenadsamordnare – att ansvara för upphandling samt tidsplanering av entreprenaden och leveranser. Samordnaren samarbetar med byggledare under hela utförandefasen för att uppnå gemensamma mål.

    Säljare – att ansvara för att leda kunden genom processen att bygga hus – från ax till limpa. Säljaren hjälper kunden från start med exempelvis placering av hus på tomten, kontakt med kommunen samt genom att ständigt vara den naturliga kontakten för kunden.

    Kalkylator – att göra offerter och kalkyler, sammanställa slutbeställningar etc.

    Arkitekt – att skapa ett unikt hus anpassat efter kundens önskemål och tomtens förutsättningar.

    Konstruktör – att upprätta tillverkningsunderlag till produktionen och till byggplatsen utifrån bygglovsritningen. Som konstruktör använder du dig av den senaste tekniken (3D CAD system).

    Fabriksmedarbetare – i vår flexibla tillverkning finns varierande arbetsuppgifter – från spikning av väggblock, takstolstillverkning och fönstersättning till utlastning och verkstad.

    Projektledare – för att samordna våra grupphusprojekt.

    Övriga tjänster – traditionella administration- inköps- och ekonomifunktioner.

    Behöver ni hjälp?

    Låt oss guida er