Har ni byggt bostadsrätt med Trivselhus? Om det uppstår fel tar vi vårt ansvar för att rätta till avvikelser, med mål att alla våra kunder ska vara nöjda.
Felanmälan Bostadsrätt
Läs detta innan ni fyller i formuläret
Många av de vanligaste problemen kan åtgärdas med hjälp av informationen ni fick när ni flyttade in i ert hus/lägenhet. Ni har fått informationen via appen MaintAid och den unika huskod ni fick vid tillträdet/slutbesiktningen av er bostadsrätt. I appen finner ni drift- och skötselinformation som gäller för er bostadsrätt och bostadsrättföreningen.
Är det en olyckshändelse som har orsakat skadan vänder ni er till det försäkringsbolag där ni har er bostad försäkrad.
Felanmälan vitvaror ska ni anmäla direkt till respektive leverantör.
Felanmälan
Gäller ert ärende något annat än ovanstående kan ni fylla i nedanstående formulär så återkommer vi till er på kontorstid inom 10 arbetsdagar med information om hur vi går vidare.
För att vi ska kunna hantera ert ärende på bästa sätt ber vi er att ni fyller i samtliga fält. Kontrollera att era kontaktuppgifter är korrekta så att vi kan nå er.
Skulle felet vara något annat än ett garantifel förbehåller vi oss rätten att debitera er för eventuella kostnader.
Hanteringen av felanmälan sköts av vår koncerngemensamma eftermarknadsavdelning inom Svensk Husproduktion AB. När ni fyllt i formuläret kommer ni därför att bli kontaktade av en medarbetare som arbetar på Svensk Husproduktion.