Felanmälan Trivselhus

Har ni byggt hus med Trivselhus? Om det uppstår fel tar vi vårt ansvar för att rätta till avvikelser, med mål att alla våra kunder ska vara nöjda.

Läs detta innan ni fyller i formuläret

Många av de vanligaste problemen kan och ska ni själva åtgärda med hjälp av informationen i appen MaintAid där ni finner drift- och skötselinformation för material och utrustning i ert nya hus. Att informationen följs är ett krav för att garantierna ska gälla.

Felanmälan av vitvaror ska ni alltid anmäla direkt till respektive leverantör.

Är det en olyckshändelse som har orsakat skadan vänder ni er i stället till det försäkringsbolag där ni har er villaförsäkring.

FELANMÄLAN

Efter godkänd slutbesiktning har ni 6 månader på er att anmäla eventuella synpunkter och anmärkningar som inte uppdagats vid slutbesiktning. Vi vill att ni i möjligaste mån samlar ihop och summerar era anmärkningar och gör felanmälan via den här sidan i slutet av 6-månadersperioden.

Mellan 6-24 månader åtgärdar vi större elfel, vattenskador och ”dörrar/fönster som griper”. Felanmälan görs på den här sidan. Övriga fel tas upp vid garantibesiktningen.

Trivselhus Eftermarknadsavdelning återkommer till er på kontorstid inom 7 arbetsdagar med information om hur vi går vidare.

För att vi ska kunna hantera ert ärende på bästa sätt ber vi er att ni fyller i samtliga fält. Kontrollera att era kontaktuppgifter är korrekta så att vi kan nå er. Bifoga foton på det aktuella området, gärna en översiktsbild samt närbild(er).

Tack för er felanmälan

Vi återkommer till er på kontorstid inom 7 arbetsdagar med information om hur vi går vidare.

Hälsningar Trivselhus

Felanmälan

Formuläret innehåller fel.

Behöver du hjälp?

Låt oss guida dig