Felanmälan Movehome

Har ni byggt hus med Movehome? Om det uppstår fel tar vi vårt ansvar för att rätta till avvikelser, med mål att alla våra kunder ska vara nöjda.

Läs detta innan ni fyller i formuläret

Många av de vanligaste problemen kan åtgärdas med hjälp av informationen ni fick när ni flyttade in i ert hus. Ni har fått informationen via appen MaintAid och den unika huskod er säljare gav er innan slutbesiktningen. I appen finner ni drift- och skötselinformation.

Om ni bor i ett hus där slutbesiktning gjordes för mer än 24 månader sedan, ska ni göra felanmälan till Gar-Bo där ni har er nybyggnadsförsäkring. Är det en olyckshändelse som har orsakat skadan vänder ni er i stället till det försäkringsbolag där ni har er villaförsäkring.

Felanmälan på värmepumpar eller vitvaror ska ni anmäla direkt till respektive leverantör, kontaktuppgifter finns i appen MaintAid.

FELANMÄLAN

Gäller ditt ärende något annat än ovanstående kan ni fylla i nedanstående formulär så återkommer vi till er på kontorstid inom 3 arbetsdagar med information om hur vi går vidare.

För att vi ska kunna hantera ert ärende på bästa sätt ber vi er att ni fyller i samtliga fält. Kontrollera att era kontaktuppgifter är korrekta så att vi kan nå er. Bifoga foton på det aktuella området, gärna en översiktsbild samt närbild(er).

Skulle felet vara något annat än ett garantifel förbehåller vi oss rätten att debitera er för eventuella kostnader.

Tack för er felanmälan

Vi återkommer till er på kontorstid inom 3 arbetsdagar med information om hur vi går vidare med ert ärende.

Hälsningar Movehome

Felanmälan

Formuläret innehåller fel.

Behöver du hjälp?

Låt oss guida dig